tirsdag 28. april 2015

Skranken i Domus Bibliotheca

I dag er jeg flue på veggen i skranken i Domus Bibliotheca. Her er det stadig nok å gjøre for de som er på jobb. Matseroppgaveinnleveingsfristen på jus var sist uke, og det strømmer på med innleverte bøker. En lettet masterstudent kom med en stor bag med bøker å levere, andre har purregebyr å betale. Det er sjelden kø, men en jevn strøm av folk er det likevel. Noen trenger utskrift mot betaling, andre trenger hjelp til å finne bøker. Alle får svar på det de lurer på.

Jeg satte meg først innenfor skranken, og ble sittende litt midt på gulvet og i veien, men med god oversikt. Som en av bibliotekarene sa, kunne det ha gjort seg med en stol a la "salmer fra kjøkkenet". Litt sånn følte jeg meg og. Det ble litt bedre da jeg satte meg i sofaen på utsiden av skranken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar